2011. október 19., szerda

Egy film, amit érdemes megnézni: Idegen bárány
Itt érheted el: http://www.filmnet7.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=123:idegenbarany&Itemid=2

Számomra ez a film arról szólt (ellentétben az ottani kommentekkel), hogy a választ arra a nagyon gyakori kérdésre, hogy "Ki vagyok én?" meg lehet találni. Létezik rá válasz!! Lehet, hogy nehéz megtalálni, és már sokszor nekirugaszkodtunk, és még mindig nincs meg, de a remény, hogy VAN válasz, erőt ad a tovább kutatáshoz. Úgy gondolom mindenkiben felmerül ez a kérdés, csak az különbözik, hogy ki mikor és mennyit foglalkozik vele. Van aki semennyit, van, aki túl sokat, és van aki sosem eleget ahhoz, hogy találjon rá választ. Magamat azok közé sorolnám, aki már sokszor feltette ezt a kérdést, és volt mikor úgy is gondoltam, hogy meg van a válaszom. Ám ahogy az idő halad, rá kell jönnöm, hogy az ember magának ezt a kérdést többször is fölteszi, és egyáltalán nem biztos, hogy ugyan az lesz a válasza mindig. Szóval lehet, hogy már te is feltetted magadnak a kérdést, és válaszod is van rá, de ma is azt válaszolnád, mint legutóbb?

Ami a vágyam, hogy találjak egy olyan valakit, aki úgy elmondja, hogy ki vagyok, mint a falu dadája mondta el Kaeti-nek a filmben... bár úgy gondolom, hogy a választ Kaeti nem ott kapta meg, hanem mikor magáévá tette amit hallott és tapasztalt. Szóval ezen vagyok én is!!
Jó kutatást minden kereső társamnak! Osszátok meg, ha találtatok valamit!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése