2012. június 21., csütörtök

A gondolataid határozzák meg az életed

Csütörtök van. Nem kell mennem sehova, ennek ellenére olyan mehetnékem van. Kicsit nehéz, mert András alszik, bár ilyenkor nem szokott... szóval figyelnem kell miért is alszik, mikor nem szokott. Ennélfogva nem megyünk sehova, legalábbis egyhamar. De megpróbálom élvezni ennek az előnyeit. Amik a következők: csend van, nincs irdatlan meleg, mint kint, gépezhetek, pihenhetek, stb. Ezekre akarok koncentrálni. Mivel szeretem Istent, boldog lehetek. Azért mert a Bibliában ez áll: "...akik Istent szeretik, azoknak minden a javukra van" (akkor is, ha nem tehetik amit szeretnének). Félreértés ne essék, nem minden jól megy nekik, bár az igazakról azt mondja a Biblia, hogy sikeresek minden útjukban, de az egy másik téma. Most a lényeg, hogy ha minden a javamra van, mondhatnám minden, ismétlem: MINDEN azt segíti elő, hogy a nekem jó dolog essen meg, akkor bármi történik, boldog lehetek, mert a nekem jó történik. Az már csak tovább gondolás kérdése, hogy Mi a nekem jó??? Mondhatnám, és mondom is, hogy ezt én tudom magamról legkevésbé eldönteni. Bár sok-sok "okos" ember úgy gondolja magáról, hogy igazán jól tudja mi neki a jó, ez általában idővel kiderül, hogy nem egészen így van. Szóval, örömre mindig van ok!!! Csak megfelelően kell hozzá gondolkodni... :) Próbáld ki, ha változtatsz a gondolkodásodon, megváltozik az életed! Amerre fordítod a gondolataid, arra fog fordulni az életed. Megéri szerintem a gondolataimat Isten felé fordítani, mert akkor az életem is arra fordul, ami azt jelenti, hogy boldogabb, megelégedettebb, sikeresebb, és hálásabb leszek. Ez pedig mindazért, mert az élet alkotója szerint élem az életet, ahogyan leírta a Bibliában a "használati utasítást" az élethez. Mint ahogyan egy megvásárolt gépet is a hozzá adott használati utasítás szerint használunk, ha jól akarjuk használni, így működik ez az élettel is. Ki tudná jobban hogy működik jól, mint az, Aki megalkotta. Én úgy döntöttem Rá hallgatok. Neked is van lehetőséged a döntésre, légy bölcs!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése