2013. november 11., hétfő

Vélemény

 Annyi rengeteg panasz, és szomorúság vesz körül. Néha úgy érzem egy másik bolygón élek, mikor mosolyogva fedezem fel, hogy süt a nap és ennek tudok örülni is. Szinte úgy érzem nekem kell magyarázkodnom, amiért boldog vagyok. Persze, persze hiszen most szültél, kicsik a gyerekeid, és egyébként is van családod... Másnak úgy látom ezek csak több okot adnak a panaszra. Most nem azzal küzdök, hogy hálával teljen meg a szívem, hanem azzal, hogy ezt úgy éljem meg a környezetemben, hogy ne legyek mások problémáira érzéketlen. Mégis, tudatosan akarom boldogan és hálásan megélni ezt az időszakot (mindig éppen az aktuálisat:). A gyerkőcök felnőnek, az évek elrepülnek... én pedig az életem  élvezni akarom és nem túl élni . Ezért két dolgot határoztam el. 1. A jelenre koncentrálok a helyett, hogy azon aggódnék, hogy mi lesz. 2. Minden nap legalább 10 dolgot megfogalmazok, lehetőleg le is írok, amiért hálás vagyok az nap (lehetőség szerint túl lépve az általánosságokon).
A mai adagot megosztom veletek is:
1. Hálás vagyok az egészségemért.
2. Hálás vagyok azért a szeretetért, amivel körbe vesz a szűkebb és tágabb családom.
3. Örülök, hogy kezdek belerázódni a két gyerekes anyaságba.
4. Hálás vagyok, hogy van mit adni enni a családnak
5.  Igazán hálás vagyok, hogy vannak barátaim, akiket szerethetek és akik szeretnek.
6. Őszintén hálás vagyok hogy ajándékba kaptunk két gyönyörű gyermeket.
7. Hálás vagyok azért a tervért, amit Isten megalkotott, mikor a mi családunkra és benne rám gondolt.
8. Hálás vagyok azért a nem kevés segítségért, amit mostanában kaptam a gyerekek körül és a háztartásban.
9. Hálás vagyok, hogy kezd visszatérni az erőm, és újra neki állhatok ellátni a feladataimat.
10. Végül hálás vagyok mindazért az ajándékért és képességért, amit Isten belém helyezett.

Nem mellesleg azt vettem észre, hogy a fáradtság, kimerültség legjobb ellenszere a hálaadás. Természetesen lehetőség szerint alszom éjszakánként, de mikor ez nem sikerül, (mert az egyik lurkónak éppen szüksége van rám,) akkor ezen a legkönnyebben túl jutni a hálaadással tudtam. Nekem bevált. Nem  mondom, hogy akkor nem kerül erőfeszítésbe, hogy felidézzem éppen miért lehetek hálás, de utólag mindig azt mondom: Megérte!

Mindig is jellemző volt rám, hogy árral, a tömeggel szembe mentem... most aztán tényleg. Azon vagyok, hogy a körülöttem elszabadulni akaró panaszáradattal szemben egy köszönöm áradatot indítsak. Lehet csatlakozni. Ha csak napi 5 dolgot összeszedsz, amiért köszönetet mondhatsz és aztán azon tartod a fókuszt, már jobb napod lesz!!



"Ha szépülni szeretnél, a lelkeddel és a szíveddel kell kezdened, mert addig egyetlen kozmetikum sem fog hatni!" (Coco Chanel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése